Tale ved 40 års jubilæum

Pandrup Skytteforening 40 års jubilæum 1974 – 2014

Først vil jeg gerne sige tak til alle de fremmødte her i dag til foreningens jubilæum og en tak til alle, der på den ene eller anden måde har bidraget med at give en hjælpende hånd her i foreningen.

I 1974 var der nogle interessenter som blev enige om at danne en skytteforening og den blomstrede op og havde på et tidspunkt ca 100 – 120 medlemmer og det må siges at være en stor forening på dette tidspunkt. Det har ikke være en dans på roser for foreningen, der har været både op og nedture i de 40 år foreningen har eksisteret i, og hvis man se på det medlems tal som vi har i dag ca. 90 er det ikke mange medlemmer der mangler for at vi ligger på samme antal som for 40 år siden.

Det er også et lidt specielt jubilæum vi holder det er nemlig et dobbelt jubilæum da vores skydeinstruktør og bestyrelses medlem Hans Frandsen har 40 års jubilæum som medlem af foreningen. Så hermed stort tillykke til både foreningen og Hans med deres jubilæum, og endnu engang tak til alle som har trodset det kolde efterårsvejer og er mødt op her for at fejre denne glædelige begivenhed og gøre den til en stor festdag.

Så endnu engang tak til alle fremmødte her i dag, jeg håber vi alle vil få en dejlig dag sammen her i dag, så vel mødt alle sammen.

Foreningen blev dannet den 6-2-1974.

Formand Ove Kringelborhn.

Comments are closed.